Budućnost
Usredotočenost na svoju osnovnu djelatnost – distribuciju proizvoda široke potrošnje (FMCG), duhanskih proizvoda i pribora za pušače, uz snažan rast prodaje duhanskog asortimana, posebice u razdoblju 2017.godina – 2019.godina, predstavlja prednost, uz najatraktivniji raspon asortimana, u usporedbi sa sličnim tvrtkama. |
|
|
|
Naša komparativna prednost je: |
|
♦ kompletna infrastruktura (računalna mreža, vozila, informatička opremljenost,...) |
|
♦ tehnologija i know-how |
|
♦ poznavanje lokalnog tržišta |
|
♦ višegodišnje iskustvo u prodaji i distribuciji |
|
|
|
Osnovni pokretač razvoja tvrtke
u predstojećim godinama je potaknut: |
|
♦ promjenom zakonskih normi i usklađivanjem pakiranja s novim zakonskim odredbama |
|
♦ uvođenjem novih proizvoda i novih dobavljača u asortiman |
|
♦ potvrđivanje pozicije jednog od vodećih hrvatskih distributera |
|
♦ daljnje razvijanje mikro distribucijskog lanca na teritoriju cijele Hrvatske uz kompletan servis i opskrbu prodajnih mjesta. |
|
♦ uvođenje novih trgovačkih marki i daljnje pozicioniranje i jačanje tvrtke na tržištu cigareta, ostalih duhanskih proizvoda, pribora za pušače, ostalih proizvoda široke potrošnje (FMCG) |
|
♦ izvoz hrvatskih proizvoda u države članice EU |
|
|
|
Najznačajnije planirane aktivnosti društva u 2016/2017.toj godini: |
|
♦ siječanj 2017. - uvođenje novih pakiranja s skladu s novom duhanskom direktivom (TPD2) shodno odredbama novog Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda |
|
♦ 2018. – 2020. - optimizacija poslovnih procesa i uvođenje novih modula izvještavanja (Track & Trace) u skladu s odredbama novog Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda |
|
♦ uvođenje novih asortimana u prodaju shodno trenutnim pregovorima oko novih ugovora o suradnji i/ili distribuciji |
|
♦ dovršetak započetih pregovora oko izvoza hrvatskih proizvoda (vino, maslinovo ulje) u Švicarsku i Veliku Britaniju |